KLAGEMULIGHED

Har du brug for at klage?

Er du statsborger i en anden EU-medlemsstat end Danmark, kan du klage til EU-kommissionens online klageportal på siden http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Ved indgivelse af klage skal du angive BornFibers email-adresse: salg@bornfiber.dk

Teletjenester

Er du ikke tilfreds med BornFibers afgørelse vedrørende klage omkring abonnement på teletjenester, f.eks. klager over regningen eller BornFibers vilkår, kan du klage til:

Teleankenævnet
Axeltorv 6, 3. th
1609 Kbh. V
Tlf: 33 18 69 00
www.teleanke.dk

Indholdstjenester

Er du ikke tilfreds med BornFibers afgørelse vedrørende klage omkring indholdstjenester, f.eks. TV, kan du klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Tlf: 41 71 50 00
www.forbrug.dk

Vi står klar til at hjælpe dig videre

Vi hjælper dig med at finde den bedste løsning til dit hjem. Uanset hvor meget du streamer, gamer, arbejder hjemme eller bare har behov for at læse mails og nyheder – så sidder vores eksperter klar til at give dig en personlig rådgivning, så du får den løsning som passer til dine behov.

Har du spørgsmål?

Er du i tvivl om hvilken løsning du skal vælge, eller har du spørgsmål? Uanset hvad, er du altid velkommen til at kontakte os.

+45 7089 0000

Eller lad os ringe dig op…