Hjælp til opsigelse
Så nemt opsiger du dit internet hos din nuværende udbyder
Så nemt er det
Når du har valgt fibernet fra BornFiber, er det vigtigt at du husker at få opsagt dit nuværende abonnement, så du ikke bliver opkrævet fra flere udbydere. Her er en guide til hvordan du nemt og enkelt får opsagt dit nuværende internet. Du kan med fordel opsige dit nuværende abonnement en måned inden dit BornFiber abonnement træder i kraft – så er du sikker på at være online igennem hele forløbet.
Find mailadressen på din udbyder her
YouSee: kundeservice@yousee.dk
Fibia: opsige@fibia.dk
Fastspeed: kundeservice@fastspeed.dk
Hiper: kundeservice@hiper.dk
Norlys: kundeservice@norlysmail.dk
Stofa: info@stofa.dk
Telenor: kundeservice@telenor.dk
Telia: bredbaandprivat@telia.dk
Kviknet: kundeservice@kviknet.dk
DanskNet: kundeservice@dansknet.dk
Ewii: ewii@ewii.dk
Trefor: trefor@trefor.dk
Fiberby: support@fiberby.dk
Dansk Kabel TV: ks@danskkabeltv.dk
Udfyld følgende tekst og kopier ind i en e-mail
Kære <indsæt navn på udbyder>
Jeg opsiger pr. dags dato mit internetabonnement hos jer.
Mine oplysninger:
Navn: <indsæt for og efternavn>
Adresse: <indsæt vejnavn og nummer>
Postnummer og by: <indsæt postnummer og by>
Kundenummer: <indsæt dit kundenummer> – findes typisk på regninger og lign.
Jeg ønsker samtidigt at tilbagetrække mit samtykke til at I må kontakte mig.
Bekræft venligst modtagelsen af min opsigelse og oplys venligst hvilken dag mit abonnement ophører.
Med venlig hilsen
<indsæt dit navn>
VI STÅR KLAR TIL AT HJÆLPE DIG VIDERE
Vi hjælper dig med at finde den bedste løsning til dit hjem. Uanset hvor meget du streamer, gamer, arbejder hjemme eller bare har behov for at læse mails og nyheder – så sidder vores eksperter klar til at give dig en personlig rådgivning, så du får den løsning som passer til dine behov.