Hjælp til opsigelse

Så nemt opsiger du dit internet hos din nuværende udbyder

Så nemt er det

Når du har valgt fibernet fra BornFiber, er det vigtigt at du husker at få opsagt dit nuværende abonnement, så du ikke bliver opkrævet fra flere udbydere. Her er en guide til hvordan du nemt og enkelt får opsagt dit nuværende internet. Du kan med fordel opsige dit nuværende abonnement en måned inden dit BornFiber abonnement træder i kraft – så er du sikker på at være online igennem hele forløbet.

Find mailadressen på din nuværende udbyder. Vi har samlet en række udbydere nedenfor.

Kopier udkastet til opsigelse nederst på siden.

Sæt teksten ind i en e-mail til din nuværende udbyder, og udfyld dine oplysninger (felterne i kursiv).

Udfyld følgende tekst og kopier ind i en e-mail

Kære <indsæt navn på udbyder>

Jeg opsiger pr. dags dato mit internetabonnement hos jer.

Mine oplysninger:

Navn: <indsæt for og efternavn>

Adresse: <indsæt vejnavn og nummer>

Postnummer og by: <indsæt postnummer og by>

Kundenummer: <indsæt dit kundenummer> – findes typisk på regninger og lign.

Jeg ønsker samtidigt at tilbagetrække mit samtykke til at I må kontakte mig.

Bekræft venligst modtagelsen af min opsigelse og oplys venligst hvilken dag mit abonnement ophører.

Med venlig hilsen
<indsæt dit navn>

VI STÅR KLAR TIL AT HJÆLPE DIG VIDERE

Vi hjælper dig med at finde den bedste løsning til dit hjem. Uanset hvor meget du streamer, gamer, arbejder hjemme eller bare har behov for at læse mails og nyheder – så sidder vores eksperter klar til at give dig en personlig rådgivning, så du får den løsning som passer til dine behov.

Har du spørgsmål?

Er du i tvivl om hvilken løsning du skal vælge, eller har du spørgsmål? Uanset hvad, er du altid velkommen til at kontakte os.

+45 7089 0000

Eller lad os ringe dig op…