Få et overblik over processen

Fra du bestiller fibernet, til det hele virker

På Bornholm kan du få fibernet indenfor 1-6 uger

DET SKER DER, NÅR DU BESTILLER FIBER PÅ BORNHOLM

Det er nemt at få fibernet, men det er svært at give dig en præcis leveringsdato for hvornår du er online. Har du allerede en fiberboks installeret i dit hjem, kan du få leveret bredbånd fra dag til dag.

Nedenfor kan du se, hvordan processen normalt er, når du bestiller på www.bornfiber.dk eller via kundeservice på tlf. +45 7089 0000

Uge 1

Bestil bredbånd online eller via kundeservice. Du får tilsendt en bekræftelse på din bestilling på mail, og senere en endelig ordrebekræftelse.

Uge 2

Du bliver kontaktet af en kundekonsulent, som efter aftale med dig gennemgår detaljerne vedrørende gravning og montering af fiberboks hjemme hos dig. Herefter underskrives aftalen for installationen.

Uge 3-5

Entreprenøren kommer ud og graver en rende til fiberrøret. Rørene til fiberen lægges ned, og renderne dækkes til igen. Teknikeren puster derefter fiberen ind i rørene med specielt udstyr.

Uge 6

Kundeservice tager kontakt til dig med henblik på et besøg, hvor vores tekniker kan installere fiberen. Hurra! Fra denne dag er din fiberforbindelse aktiv

Du behøver kun at være på adressen ved trin 2 og 4, resten klarer vi!
Vi tager forbehold for uforudsete udfordringer. Hvis et af trinnene forsinkes, kan det forskyde resten af tidsplanen og dermed den endelige leveringsdato

På Sjælland kan du få fibernet i 3 simple trin

DET SKER DER, NÅR DU BESTILLER FIBER PÅ SJÆLLAND

På Sjælland kan vi ikke præcisere hvor mange uger det tager at installere fiber, da vi ofte har mulighed for at installere fiberen mens vi graver. Derfor er der forskel på hvor længe der går afhængigt af hvor du bor ift. graveprocessen.

Nedenfor kan du se, hvordan processen normalt er, når du bestiller på www.bornfiber.dk eller via kundeservice på tlf. +45 7089 0000

Trin 1

Du bestiller bredbånd online på bornfiber.dk eller på tlf. +45 7089 0000. Du får tilsendt en bekræftelse på din bestilling på mail.

Trin 2

Du bliver kontaktet af vores kundekonsulent, hvor I sammen aftaler et besøg hvor vi gennemgår detaljerne, samt udfører installation af din fiberboks.

Trin 3

Entreprenøren graver en rende til fiberrøret, fiberen forbindes og renderne dækkes pænt til igen. Hurra! Fra denne dag er din fiberforbindelse aktiv.

Du behøver kun at være på adressen ved trin 2, resten klarer vi!
Vi tager forbehold for uforudsete udfordringer. Hvis et af trinnene forsinkes, kan det forskyde resten af tidsplanen og dermed den endelige leveringsdato

VI STÅR KLAR TIL AT HJÆLPE DIG VIDERE

Vi hjælper dig med at finde den bedste løsning, uanset hvordan du bruger de digitale muligheder. Om du ser tv eller streamer film og serier. Om du bruger internettet til arbejde, ser eller uploader videoer til YouTube, lægger ting i skyen, skyper med venner eller familie – eller om du bare vil kunne klare praktiske dagligdags ting som fx mail og netbank. Sammen kan vi finde den løsning der passer til dit behov.

Har du spørgsmål?

Er du i tvivl om hvilken løsning du skal vælge, eller har du tekniske spørgsmål? Uanset hvad, så tøv ikke med at kontakte os. Det er altid ganske uforpligtende.

+45 7089 0000

Eller lad os ringe dig op…