Opsig dit internet hos din nuværende udbyder

Så nemt er det

Når du har valgt fibernet fra BornFiber, er det vigtigt at du husker at få opsagt dit nuværende abonnement, så du ikke bliver opkrævet fra flere udbydere. Her er en guide til hvordan du nemt og enkelt får opsagt dit nuværende internet. Du kan med fordel opsige dit nuværende abonnement en måned inden dit BornFiber abonnement træder i kraft – så er du sikker på at være online igennem hele forløbet.

Find mailadressen på din nuværende udbyder. Vi har samlet en række udbydere nedenfor.

Kopier udkastet til opsigelse nederst på siden.

Sæt teksten ind i en e-mail til din nuværende udbyder, og udfyld dine oplysninger (felterne i kursiv).

Udfyld følgende tekst og kopier ind i en e-mail

Kære <indsæt navn på udbyder>

Jeg opsiger pr. dags dato mit internetabonnement hos jer.

Mine oplysninger:

Navn: <indsæt for og efternavn>

Adresse: <indsæt vejnavn og nummer>

Postnummer og by: <indsæt postnummer og by>

Kundenummer: <indsæt dit kundenummer> – findes typisk på regninger og lign.

Jeg ønsker samtidigt at tilbagetrække mit samtykke til at I må kontakte mig.

Bekræft venligst modtagelsen af min opsigelse og oplys venligst hvilken dag mit abonnement ophører.

Med venlig hilsen
<indsæt dit navn>

Brug for hjælp?

Har du brug for hjælp?

Er du i tvivl om hvilken løsning du skal vælge, eller har du spørgsmål?

70 89 00 00

Eller lad os ringe dig op…

+45

Har du brug for hjælp?

Er du i tvivl om hvilken løsning du skal vælge, eller har du spørgsmål?

Ring til os

Eller lad os ringe dig op…

+45
Ring mig op

Har du brug for hjælp?

Vi ringer dig op hurtigst muligt

+45

Eller ring til os nu...

Ring til os

Mange tak
Vi ringer til dig så snart det er muligt
Se BornFibers privatlivspolitik

Der skete en fejl
Ring venligst til kundeservice på 70 89 00 00